مطالب مرتبط:
حضور رییس مجلس ایران در منطقه ضاحیه بیروت
رییس مجلس در ضاحیه بیروت حضور یافت
حضور رییس مجلس در ضاحیه بیروت
حضور رییس مجلس شورای اسلامی در ضاحیه، محل حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در بیروت + فیلم
حضور قالیباف، رییس مجلس، در منطقه بیروت غربی و مناطق مسکونی بمباران شده (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 20:152024-10-12سياسي

حضور رییس مجلس در ضاحیه بیروت، پیامی استراتژیک به دشمنان منطقه ای بود 


عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی سفر محمدباقر قالیباف به ضاحیهٔ بیروت و بازدید از محل حمله هوایی رژیم صهیونیستی به تحلیل این سفر پرداخت و آن را اقدامی استراتژیک و مهم در حمایت از محور مقاومت و نشان دهنده همبستگی .

- حضور رییس مجلس در ضاحیه بیروت، پیامی استراتژیک به دشمنان منطقه ای بود  ایسنا/کرمان عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی سفر محمدباقر قالیباف به ضاحیهٔ بیروت و بازدید از محل حمله هوایی رژیم صهیونیستی به تحلیل این سفر پرداخت و آن را اقدامی استراتژیک و مهم در حمایت از محور مقاومت و نشان دهنده همبستگی عمیق ایران با مقاومت اسلامی لبنان دانست.

بهنام سعیدی شامگاه 21 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد مختلف این سفر گفت: سفر رییس مجلس شورای اسلامی به ضاحیهٔ بیروت در این مقطع حساس، پیامی قاطع و روشن به دشمنان منطقه ای، به ویژه رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: این سفر نشان داد که ایران نه تنها در سطح سیاسی بلکه در عرصه عملی نیز به حمایت از مقاومت و مقابله با تهدیدات امنیتی پایبند است و ایران همواره در کنار محور مقاومت بوده و با هرگونه تهدیدی علیه امنیت منطقه ای با جدیت برخورد می کند.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - استراتژیک - شورای اسلامی - کمیسیون امنیت ملی - محمدباقر قالیباف - رژیم صهیونیستی - رییس مجلس
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس مجلس در ضاحیه بیروت، پیامی استراتژیک به دشمنان منطقه ای بود 

حضور رییس مجلس در ضاحیه بیروت، پیامی استراتژیک به دشمنان منطقه ای بود